söndag 1 mars 2009

Frånvaro

I går så hade ridklubben sitt årsmöte. Jag kunde inte åka dit. Suck... Allt arbete jag lagt ner... årsmötet skulle bli punkten för det arbetet. Är så besviken på mig själv för att jag inte bet ihop och åkte dit i alla fall. Fick höra att det var väldigt få som hade behagat att dyka upp på mötet. Blev faktiskt förvånad över att höra det. Trodde fler ville komma när vi skulle ha prisutdelningar och besök av Västerbottens Ridsportsförbunds ordförande, Hans Weinehall.

I eftermiddag skulle vi ha haft ridledarmöte och medarbetarsamtal med en av våra anställda, men det har vi skjutit upp till senare. I veckan har ungarna sportlov och då är det inga vanliga ridlektioner.

Paula åker till sin pappa i Borås i morgon kväll. Vi kommer att sakna henne, speciellt Malin som blir utan någon att "bråka" med.

Mot slutet av kommande vecka har jag tänkt köra Farmarpojken till Åsele på träningsläger. Då ska han få bli utbildad av en duktig unghästtränare, som kan det där med ridning sååå mycket bättre än jag. Anmälan till avelsvärderingen är nu inskickad, nu är det ingen återvändo... :-) 26:e april...

3 kommentarer:

  1. Har inte lyckats lägga in nåt på din blogg på ett tag, säkert min dator som krånglar!
    Hoppas du mår så du står ut, tänker på dej.
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken... stora kramar tillbaka! Har hört fler påstå att det är svårt med att lämna kommentarer. :-I Följer din "kurva" på din blogg, du e jätteduktig!!!

    SvaraRadera
  3. Hej. Har du sett att avelsvärderingen är flyttat till Boden? Det var visst bara 5 nsv hingstar anmälda... Vi ses där! ta hand om dig *kram*

    SvaraRadera