lördag 14 mars 2009

Tacksam

Det gick inte. Jag var tvungen att kapitulera mot Febern. Inte mycket brukar stoppa mig när jag sett fram emot något så mycket som denna helg. Men när det börjar bli risk för att färdas på vägarna, och när oron finns ifall jag ens ska klara att stå upprätt i ett kallt ridhus - nej, då måste jag se mig besegrad.

Har den där lugna hemma-dagen idag istället. Ungarna och R har hunnit med flera skoterturer och trickskidorna används flitigt idag. Njuter av att se dem så glada och lyckliga. :-)

Underbart vårvinterväder och det droppar flitigt från taken. Solen värmer skönt.

R känner att det håller på att vara hans tur med förkylning nu. Det enda som är bra med det, är att då håller han sig hemma mer och jobbar inte lika hårt. Har hunnit med en massa kvalitetstid tillsammans idag och den djupa kärlek vi har, som åter på ungdomligt sätt har tänts, gör mig så innerligt tacksam.

Take care, make love - be happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar