fredag 13 mars 2009

En lugn och skön fredag, visst?

Hann liksom aldrig stanna av i går. Ska försöka ta det lugnt idag. Bara va och handla och städa undan lite här inne, och kanske tvätta...

Har suttit och lagt ut två hästannonser åt klubben på Blocket och Hästnet, nu på förmiddagen. Mitt sista uppdrag som hästansvarig, känns i hela kroppen att jag tog rätt beslut som avgick i den rollen! :-) Har uppdaterat på lite hemsidor också och nu tänkt lägga data-användandet för denna dag lite åt sidan.

I morgon ska vi åka på dressyr-kurs för Ebba von Essen i Åsele. Paula ska delta med Nypon och jag har laddat filmkameran... Ida ska delta med Farmarpojken på ett pass, det ska bli roligt att se! Gud, vad jag saknar honom!

Tyvärr fick jag inte med mig hela familjen. Tänkte att vi kunde ha en liten mini-semester och övernatta på Wärdshuset i Åsele, men det gick visst inte hem. :-( Synd, hade ordnat avbytare å allt...

Foxie fick sig inget i går heller. Gör ett uppehåll idag, så får R åka dit med henne i morgon igen.

Ha det bäst - helst till häst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar