onsdag 18 mars 2009

Chocktillstånd

Halv åtta i går kväll tog jag mina ordinerade tabletter för att få sova i natt. Klockan 21 började R tycka att jag sluddrade när jag pratade. :-) Då var det m a o dags för sängen. Minns inte att jag la mig ner. Vaknade kvart i sju i morse av Paulas gnäggande väckarklocka. Sovit nästan 10 timmar! Utan att vakna en endaste gång!

Min kropp är i chocktillstånd nu på morgonen. Jag är fortfarande lite seg, men känner mig utvilad. Det var länge sen sist... :-)

Hade tänkt åka till Skellefteå idag för att inhandla lite småprylar till köket. Men, jag måste nog vänta en stund. Är ingen chaufför ännu. Min reaktionsförmåga är inte vad den borde vara och sitter jag still är jag rädd för att jag nickar till. Inte bra bakom ratten.

Ha en bra dag! P o K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar