måndag 16 mars 2009

John Blund kommer snart

De ringde från Ikea idag. Nästa måndag, om en vecka, kommer grejerna vi väntat på. Nu känns det som: "Visst, spelar ingen roll, kom när det passar..." Har blivit så van att vänta på allt och alla så blir nu i stället bara tacksam, när någon behagar dyka upp som planerat. :-)

Har målat spaljén vit i köket idag, det blev mycket bättre än furufärgen den var tidigare. Målar även det brunbetsade runt köksfönstren vitt. Va så inne i mitt målande i dag så jag glömde att lunchfodra hästarna... :-)

Idag ringde äntligen min läkare. Har bara fått prata med sköterskor tidigare angående mina sömnbekymmer. Nu fick jag höra att detta var vanliga biverkningar och att det var tänkt att jag skulle fått med mig sömntabletter från sjukhuset, men att det glömts bort! Typiskt! Nu har jag i alla fall fått de utskrivna och ska hämta ut dem på apoteket i morgon. Ser fram emot helgen. Då borde jag ju få va en ny människa, efter att få ha sovit flera nätter på rad?!

Har blivit bjuden på tjejfest på fredagkväll. Har inte bestämt mig för om jag ska dit ännu. Skulle va roligt faktiskt.

Nu är det alldeles i slutet av löpen för Foxie, visst är det då de ska vara som mest sugna? Hennes kavaljer Nalle har äntligen börjat göra små trevande försök, men Foxie säger ifrån. Snart ger vi upp, det blir nog inga valpar den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar