söndag 29 mars 2009

Sommartid

De två hästarna som klubben hade till salu är nu tingade. Kontrakt ska skrivas till veckan och det känns skönt att vi fått dem sålda. Vi har hittat bra köpare och detta blir bäst för alla parter.

Hästförsäljningen skulle vara mitt sista uppdrag som hästansvarig, undrar vem som tar över..?

I natt skulle vi visst ha ställt om klockorna till sommartid. Hade glömt det, men nu är det fixat! :-) Perfekt att få använda sig av dagsljuset en timme till...

Har inte behövt ta några sömntabletter de två senaste nätterna, har sovit riktigt bra ändå. Men idag känner jag mig fruktansvärt yr, trögtänkt, lite illamående och suset i öronen överröstar allt annat. Jag fixar inga höga ljud, TV:n är hemsk och jag letar efter tystnaden hela tiden.

Ska gå och ta mig en varm dusch. Kanske allt känns bättre sen..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar