tisdag 24 mars 2009

Skivor på plats

Idag har varit en av mina sämsta dagar sen jag kom hem från sjukhuset. Fy, vad jag har mått pyton! Blir så ledsen av att känna mig sämre och tillfrisknandet verkar idag vara ännu längre bort...

Ska försöka rycka mig i håret och bita i hop resten av dagen, kanske allt känns bättre innan kvällen..?

I går kom äntligen vitvarorna. Har installerat kylen och frysen. Längtar efter att få fylla dem och bli av med den gamla kylen som står i vardagsrummet ännu. Elektrikern måste dock hit igen för att koppla ihop elkablarna mellan ugnen och den infällda spisen, innan det kan ske. Innan helgen hoppas jag att vi har ett fungerande kök! :-)

Bänkskivorna kom efter en massa strul på plats idag. Den långa väggen var så krokig, att hantverkaren var tvungen att såga ut en såra i väggen, för att skivan skulle kunna ligga tätt emot den. Den andra skivan, som skulle sitta i vinkel mot den första, upptäckte vi var 2 cm för lång! Men nu är de i a f på plats och det blev bättre än väntat.

Snart kommer diskhon på plats och då får man ringa hit rörmokaren för inkoppling av diskmaskin och diskbänksblandaren. :-)

Live life - be happy!

1 kommentar:

  1. Du verkar ha fullt opp som vanligt, ska testa om jag kan få in en kommentar på din sida nu (har varit omöjligt)
    hoppas du piggnar till i takt med vårsolen!
    kramar

    SvaraRadera