lördag 7 mars 2009

Milstolpar


Nu är det materialbrist som gör att köksbygget står stilla. Vi väntar på vitvarorna och bänkskivan. Nu håller vi på att ha vant oss med det spartanska boendet vi har haft den senaste tiden, så nu känns det inte så farligt med denna väntan. :-)

Har börjat skruva ihop lådorna och sätta dit dörrarna på stommarna i köket. Det blir jättefint!

Begravningen i går gick över förväntan. Malin var hemskt ledsen, men bättre släppa ut sorgen än att ha den inombords... Ännu en milstolpe i våra liv har passerats.

Med detta lämnat bakom oss, ska vi fokusera framåt. Jag har en del personliga projekt som behöver tas omhand, en del relationer jag vill reparera och tydliggöra, och massvis med utmaningar som jag med stor förväntan längtar efter att orka ta tag i.

Känner mig piggare idag och märker på en gång att tankeverksamheten sätter igång motorn i mig. Ska göra det, och det, och det där vill jag hinna med... :-) Var sak har sin tid, visst var det så det hette?

Foxie sommaren 2007


Ska åka i väg med vår fina Foxie till en hanhund som vi hoppas hon ska bli kär i. Vi har länge drömt om att få valpar från henne och nu har vi dels hittat en hanhund som är nära, och dessutom verkar jättetrevlig.

Om inte vädrets makter sätter käppar i hjulen för oss, så åker vi iväg med Farmarpojken till Åsele i eftermiddag. Kommer att sakna honom galet mycket, men jag hoppas det är värt både pengarna och besväret.
Ha en trevlig helg, och lova att vara rädda om varann...!

1 kommentar:

  1. En ny test....Saknar dig Love you. Var rädd om dig.

    SvaraRadera