tisdag 17 mars 2009

Konstgjort solande

Har målat det vita klart nu på morgonen. Har även gjort alla stallsysslor. Har nu tänkt ta en varm dusch för att se om det tjocka snor-slemmet lossar från mitt inre. Halv elva ska jag på vårdcentralen för provtagningar, tänkte slänga mig en halvtimme i solariet före det. Det brukar jag tycka vara en enorm avkoppling, så det vill jag unna mig idag.

Andra dagen på rad jag vaknar med en sådan huvudvärk så att jag knappt vet hur jag ska få mig upp från sängen. Stapplandes mot Ipren-burken och efter en dryg halvtimme ute på tidiga morgonen brukar den släppa, så att man kan bli mer "normal".

Inhandlade golvlister igår. Tänk om målaren kunde tänka sig att tapetsera någon gång så att man får färdigställa köket. Längtar verkligen efter det! :-)

Take care, live life - be happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar