fredag 16 januari 2009

Brorsans dag i morgon lördag! :-)


Grattis storebror - 46 år i morgon lördag! (det är han som ligger ner i snön... Malin och kusin Joel tittar glatt på.)
Den här dagen har liksom bara sprungit iväg. Har som vanligt suttit med en massa pappersjobb, och känner mig jättenöjd för jag har hunnit med en hel del! Ligger t o m lite före i mitt administrativa arbete, än vad jag vanligtvis brukar göra vid denna tid i månaden. Känns bra!
Skulle vilja kunna klona mig ibland. Min Konka ligger på sjukhuset, hennes tumör är så aktiv nu... tänker på henne hela tiden! Vill vara där hos henne, men det går inte just nu. Hinner inte. I tanken är jag i a f där...
I morgon har vi begravning. Min mans farbror - dog i cancer. Mycket cancer just nu... usch! Man ska vara tacksam! Friska människor har tusen önskningar - de sjuka har bara en...
I morgon kväll har vi blivit bjudna på Risliamatörernas nyårsrevy med supe´och dans. Knasigt att det blev samma dag. Men, det går väl.
Fick en bukett blommor idag. Av någon som tydligen läser min blogg... "Krya på dig! Kram" stod det på kortet. Trodde så klart det var från min R, men så var det visst inte... Hmmm?
Ha en underbart trevlig helg!
Kramizar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar