söndag 4 januari 2009

Lägesrapport och filmklipp

Här ser ni ett av hörnen där garderoberna tidigare stod. Tapeten har inte riktigt torkat ännu...

Här kommer en lägesrapport från sovrumsprojektet:
Målning: klart
Tapetsering: 6 våder kvar... och fototapeten.
Klickgolvsläggning: I morgon påbörjas det! Sen blir det lite nya lister som måste spikas dit.
Dressyrträningen gick super. Paula har ju inte börjat träna sidvärts med Nypon än, så idag blev det premiär. Nypon är ju hemskt oliksidig och det gick betydligt bättre i hennes bättre vänstervarv. Men, med lite mer styrka och träning så kommer det säkert att lossna för dem.
Här kommer ett filmklipp från dagen träningspass! Inga stigbyglar idag heller... Paula klagade lite över ont i rumpan i kväll. :-)

Hade tänkt lägga upp en lite mer välredigerad och längre sekvens på min hemsida, men det får bli en annan dag. Nu är jag trött och längtar efter kudden. I morron hade jag tänkt hinna med mitt jobb på Bolaget, sovrummet, hästarna och ridledarmöte. Dygnet har för få timmar!

Ni som har tillgång till Tidningen Ridsport, läs nr: 23/2008, artikeln som heter "Stallklimat - ett problem som behöver ventileras", mycket bra skrivet!

Puss, puss. Take care, live life - be happy!

1 kommentar:

  1. Jag förstår att hon har ont i rumpan! Men hon är ju duktig.

    SvaraRadera