tisdag 6 januari 2009

Snart klart!?

Var väldigt trögstartad idag. Jag ville inte vara så långt från toaletten på hela förmiddagen. Hoppas verkligen att det inte dröjer för länge med gastrostopin m.m. Vill inte ha det så här med min aptit och oförmåga att få behålla maten... Idag har varit en väldigt dålig mat-dag, har knappt fått behålla nåt´! Suck...

Efter lunch blev det lite bättre och jag kunde följa med tjejerna ut med ponnyerna. En ridtur på utebanan blev det. Körde Farmarpojken en sväng till Storliden. Roligt, men lite kyligt!

Handlade i någon slags yrsel-dimma i eftermiddag. Svårt att handla mat när det är det sista man vill tänka på! Paula hängde dock med och hjälpte till med middagsinspirationer.

Till slut kom jag iaf igång med sovrumsprojektet. Har tapetserat nästan klart (behöver hjälp med fototapeten). Golvet är lagt till lite mer än 1/3. Antik Ek heter färgen på klickgolvet - skitsnyggt! :-) Kommer att bli tvungen att kapa dörren till sovrummet ca 2 cm. Den börjar nämligen ta i golvet annars.

Pappersarbetet tar som vanligt aldrig slut. T o m Malin sa idag att "Mamma, du borde städa ditt skrivbord..." "Jo, jag ska bara... "svarade jag då. :-) Städa får bli sen! Bättre lite skit i hörnen än att bo i ett rent helvete!

Ha det bäst, P o K

3 kommentarer:

  1. Var rädd om dig!


    //J.

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken, den värmer..! :-)

    SvaraRadera
  3. Vilken dum mage du har då stackare, sköt om er!

    SvaraRadera