lördag 10 januari 2009

Fullmåne

Så underbart skönt! Har gjort bokföringen klart, registrerat LOK-stöden för HT -08 på idrottonline.se, samt uppdaterat medlemslistorna och gjort nya närvarokort för våren. Numera ska allt skötas via cyberspace så förhoppningsvis nu när allt grundarbete är gjort så kommer det att gå som en dans...! Perfekt *puh*

Jordbrukets och min egen bokföring känns så enormt mycket enklare nu för tiden. Nu har jag bara ett litet bekymmer som jag ska ringa supporten och be de hjälpa mig med till veckan - nämligen löneprogrammet som inte vill inse att det är ett nytt år nu. :-)

Trevligt lördagskvällsnöje jag har haft va? Hahaa... Nåja, skönt iaf att det blev klart!

Ungarna har åkt trickskidor i månljuset i backen där elledningen går upp mot Storliden. Jag tycker de är så modiga, inga mörkrädda barn här inte..!

Puss på er allihopa!

1 kommentar:

  1. Internet underlättar mycket nu för tiden faktiskt!

    Kollade igenom gamla bilder ikväll och vi hittade några då Paula var bäbis! :)

    SvaraRadera