fredag 16 januari 2009

Läkarutlåtandet...

... jag fick idag vägrar jag acceptera! (har inte tänkt offentliggöra min diagnos helt och hållet) Att få höra att andra patienter med samma problem aldrig, eller till väldigt liten del, blir fria från sina besvär - är inte upplyftande! Har fått ny medecin samt en remiss till dietist. Behöver hjälp med att få i mig de nyttoämnen som kroppen kräver.

Min sjukdomshistoria försvårar ett tillfrisknande. Jag upplever det så här i efterhand, att jag fick bara "plåster på såren" för att lindra mina bekymmer - men den egentliga orsaken till allt elände i min kropp, är ännu inte åtgärdat!

Skit samma! Blir förbannad faktiskt... Vägrar vara sjuk och ska ta mig f-n visa de där s.k. läkarna att jag visst kan bli frisk! Har ingen som helst plan på att vara sjuk eller lida av några kroppsliga besvär. Ska fixa detta själv! Med järnvilja klarar man det mesta...!!!!

Take care, live life - be happy!

1 kommentar:

  1. Försök att vara stark och fortsätt skrik på hjälp man ska inte behöva ha det så, det kan vara svårt att stå på sej när det gäller sej själv (man är alltid tuffare när det gäller barnen).
    Jobba på du har bara en kropp och den ska du vara rädd om.

    SvaraRadera