torsdag 1 januari 2009

Fanclub

Varför startar man en anonym blogg? Eller en blogg där endast inbjudna får delta att läsa? I mina ögon gör man det av en enda anledning: Man vill ha en egen fanclub, där man kan snacka hur mycket goja man vill, utan risk för att bli ifrågasatt eller få anonyma kommentarer från folk som inte törs stå för vad de tycker! Kanske tycker man inte heller om kritik. och väljer därför att bjuda in endast de man vet tycker som en själv, till sin blogg..?

Funderat på att skapa en lite till-tufsad anonym blogg... NEJ, det har jag INTE! (skojar bara..) Förstår som sagt inte syftet med det. Kanske någon som vill förklara så att jag kan förstå? Jag kanske har fått allt om bakfoten?

Om man vill skriva av sig och inte låta allmänheten få läsa det, kan man väl lika gärna skriva vanliga word-dokument och spara dem där, eller?

Kritik och andras synvinklar på saker och ting tycker jag är det bästa sättet att lära sig om emotionell kompetens. Om man aldrig blir kritiserad eller ifrågasatt, hur ska man då kunna bli bättre?

Take care, live life - be happy!

6 kommentarer:

  1. Hej=) Hoppas att ni hade ett gott nytt år=)<3
    Ville bara säga att jag firade mitt nyår i den där underbara svarta klänningen som jag fick av dig hihi=)<3

    Hälsa M&P=)
    PussHej

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni hade ett gott nytt år=)
    Ville bara säga att jag firade mitt nyår i den där underbara svarta klänningen som jag fick av dig hihi=)<3

    Hälsa M&P=)
    PussHej från Sofia&Mysan

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Vad roligt, tror säkert du var jättefin i den! Bra att den kommer till användning... Ska ni oxå träna för Eva i helgen? I s f kanske vi ses..? Kraaam

    SvaraRadera
  4. Nej vi är inte med på träningen..=/ Men jag har jouren så vi kanske ses ändå?=D

    SvaraRadera
  5. Anonyma bloggar är nog bara för kompisar som avgudar en, eller då är det ett sätt att inte visa att man inte har nåra!
    Ett jättebra 2009 för er hoppas jag.
    "Yvonne"

    SvaraRadera
  6. nu får du snart acceptera mej som vän på facebook annars får jag en liten tår i ögat
    "yvonne"

    SvaraRadera