onsdag 21 januari 2009

Utmärkelse

Fick denna fina utmärkelse av Yvva idag. Med den följde ett antal regler, som jag redan nu kan lova att jag inte kommer att hålla... (tyvärr, vill/orkar inte lägga energi på detta just nu) Nu kanske Ywwa tar tillbaka sin utmärkelse *ler*..?

Det är nästan som med alla dessa kedjebrev man får, som man MÅSTE vidarebefodra till MINST 10 personer bla bla bla.... Jag har ett behov av att i a f läsa igenom kedjebrevet, en del kan vara riktigt skojjiga, men tyvärr är jag oftast en sådan som bryter kedjan. Sorry!

Tog bilen in till samhället idag. Kände mig som en skurk. Borde ha hållit mig i sängen. Fläkten till sadelkammaren har gått sönder och de blöta hästtäckena torkar inte. Har erbjudit nog med dålig service nu när jag varit borta till min stackars hyresgäst, så nu fick det lov att vara nog. Köpte ett fint konvektorelement som verkade energisnålt och effektfullt.

Stod på parkeringen med elementet i famnen när jag kände hur det började svaja. Mina armar domnade bort och jag känner ännu stickningar och konstigheter i mina händer. Min högra hand var kritvit, precis som om blodet inte gick runt till fullo i min kropp, och det är inte förrän nu när värmen är tillbaka i kroppen, som jag har normal hudfärg igen.

Tyckte det kändes meningslöst att åka hem när jag satt i bilen där på parkeringen. Jag var ju så nära mataffären, och jag vet hur tomt vi hade det i både kyl och skafferi, behövde verkligen handla mat oxå... Gulligt när folk jag mötte visade sin omtanke och undrade hur jag mådde, men jag var verkligen inte pratsugen. Ville bara göra bort mina ärenden snabbt och komma mig hem. Sick-sackade mellan hyllorna och lyckades fylla tre kassar med mat.

Nu får jag säkert skäll för allt jag gjort idag. Mår väl som jag förtjänar just nu. Men, jag hatar att vara till en belastning! Det finns ju dom så har det såååå mycket värre. Kan erkänna att det kliat i häst-nerven och jag HAR fantiserat om att fara ut med Farmarpojken idag, men inte gjort det... :-)

Kramiz till er alla, love youuuu!

2 kommentarer:

  1. sorry att du tog det på fel sätt ;-((

    SvaraRadera
  2. Nämen...? Jag blev JÄTTEglad! Kanske jag beskrev det på ett dåligt sätt. Tack än en gång, kanske när jag känner att jag har tid och lust att jag tar mig i kragen och följer reglerna som följde med min utmärkelse. Kraaaam

    SvaraRadera