lördag 31 januari 2009

Nu börjar det...

Tidigt i morse ringde min kära mamma och tyckte att jag behövde hjälp med att komma igång med köket. Sagt och gjort, 10 min senare var hon här och vi påbörjade att rensa ut från köksskåpen. På bilden nedan jobbar mamma för fullt. :-)



Just nu känns det väldigt rörigt, förstår inte vars vi ska rymma alla saker. Nu lastar vi fullt nere i bagarstugan. Det går ju inte att bära ut allt på altan mitt i vintern... Jaja... suck... det kan bara bli bättre!

Har precis skickat hem min gamla och duktiga mamma innan hon börjar få ont i hela kroppen. (Hon kan liksom inte hejda sig själv när hon väl kommit igång...) Nu ska jag ut och köra häst i stället - mycket roligare! Ungarna har så roligt med sina trickskidor i backarna här ute och jag längtar ut från röran här inne!

Ha en trevlig helg! Puss puss...

2 kommentarer:

  1. Tur man har mammor ibland du;-) skönt att se att Sigrid är pigg och allert, du får hälsa henne.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mammor e underbara... speciellt min! :-D Ska hälsa henne så mkt! Kram tebaks

    SvaraRadera