onsdag 28 januari 2009

Lägesrapport

Hade mod nog i morse att ställa mig på vågen. Har efter sjukhusvistelsen fått behålla maten betydligt bättre. Tidigare kunde jag inte ens dricka ett glas vatten utan att det skulle "rinna" rakt igenom mig. Två kilo upp sen sist jag vägde mig och det betyder att jag nu bara ligger fyra kilo under min normalvikt! :-) Yes....! Medicineringen funkar alltså! Känner mig piggare också, inte riktigt lika matt och orkeslös som tidigare. Men yrseln finns kvar, tankspriddheten, bristen på koncentration och hjärtat som slår så det känns som om det ska hoppa ut ur bröstkorgen ibland! Men, det blir nog bättre snart med det också!

Ha en bra dag, P o K!

4 kommentarer:

  1. Härligt att det är bättre. Hoppas du blir helt frisk snart. Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Skönt att se att det börjar vända (jag har ju så svårt att förstå att låg vikt kan vara ett problem fast jag vet ju det) hoppas du blir lite piggare om inte varje dag så varje vecka.
    Kram,kram.

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket... SKA bli frisk - så e de bara!!! Har inte tid att vara sjuk :-D

    SvaraRadera
  4. Åh så bra att du är på bättringsvägen!!:)

    Kram Sofia:)

    SvaraRadera