fredag 30 januari 2009

Påhälsning



Kolla in vår underbara söta lilla Emil. Malin fick ett akut behov av att gå på toa under sin ridtur och ställde då in Emil i källaren (!) medans hon gick och gjorde sina behov. Emil väntade snällt på lill-matte, men var aningens fundersam över var han blivit "dumpad" :-)

Har nu fått ritningen på köket från de s.k. experterna. tack och lov så var det nog det som behövdes för att få igång min inspiration. Otroligt så verkligt det ser ut via deras inredningsprogram! Så nu drömmer och längtar jag efter vårt nya kök... :-)

Prislappen är uppe i fantasinivåer, så jag var ju tvungen att jämföra med IKEAs utbud. Har äntligen blivit lite vän med deras program och kan konstatera att det är nog värt att lägga ner lite tid på att sätta sig in i deras sortiment av kök. Innan måndag eftermiddag ska vårt nya kök vara beställt! Så e de bara...

Hämtade en massa kartonger från Bolaget idag. Vinkartonger är ypperliga att paketera porslin i! Sysselsättningsbrist kommer inte att råda här hemma den närmaste tiden. Har ni tråkigt så tar jag tacksamt emot några hjälpande händer..! :-)

Nu stundar sängen alldeles strax, ska bara kramas en stund med alla gulliga barn jag har här hemma ikväll. De e såååå fina, å snälla och underbara....

Ha det bäst! P o K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar