onsdag 14 januari 2009

Sovmorgon mitt i veckan?!

Jag försov mig i morse! Vet inte när det hände senast...! :-D Till råga på allt ringde ungarnas väckarklocka en halvtimme för sent. Skojigt att se oss stressa runt här i morse för att inte missa skoltaxin.

Min kära R åkte iväg supertidigt i morse för att ploga vägarna. Jag måste ha sovit som en klubbad, för jag märkte aldrig att han åkte. Har sovit 10,5 timmar i natt! Undrar vad som var i mitt kvälls-te igår? Någon som smugglat dit nåt...? :-) Känns i a f bra i kroppen, måste ha behövt den där sömnen. Skönt att kunna sova så tryggt och djupt.

Djuren var väldigt ifrågasättande när jag kom ut till dem så sent idag. Hungriga och ivriga väntade de på mig med anklagande blickar.

Idag ska jag försöka hinna med att färdigställa verksamhetsberättelsen för 2008. SISU ska kontaktas om nya lärgrupper och jag har en del andra små-måsten som jag önskar få stryka bort från min to-do-lista.

Take care... puss puss!

1 kommentar:

  1. Ibland är det så att kroppen tar vad kroppen vill ha...!!!!
    (Det är hemskt att försova sig olustkänslan sitter ofta i hela dan.)

    SvaraRadera